کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال
سرخط خبرها

عصبانیت لواندوفسکی در بایرن مونیخ!| مهاجم لهستانی به سیم آخر زد

  • کد خبر: ۱۰۰۴۹۸
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
عصبانیت لواندوفسکی در بایرن مونیخ!| مهاجم لهستانی به سیم آخر زد
تعلل بایرن مونیخ خشم مهاجم لهستانی را برانگیخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خواسته مهم رابرت لواندوفسکی این است که هرچه‌سریع‌تر تکلیف قراردادش با بایرن‌مونیخ مشخص شود. بدون‌شک رابرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا در سال‌های اخیر بوده است. او با نمایش‌های درخشانش در ترکیب بایرن‌مونیخ و گل‌های زیادی که در ترکیب این تیم به ثمر رساند، به باواریایی‌ها در راه کسب جام‌های زیادی که طی فصول اخیر کسب کردند، کمک ویژه‌ای کرد. با‌وجود‌این، قرارداد ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و آینده او در هاله‌ای از ابهام است.

اگرچه مسئولان بایرن بار‌ها تأکید کرده‌اند که در سال‌های آینده روی لواندوفسکی حساب باز می‌کنند و او می‌تواند چند فصل دیگر عملکردی مشابه فرم فعلی خود را ارائه دهد؛ اما هنوز اقدامی جدی از‌سوی باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت نگرفته است، مسئله‌ای که کمی دور از شأن ستاره لهستانی تلقی و این بازیکن را شاکی کرده است. در‌همین‌راستا خبرنگار معتبر ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده رابرت لواندوفسکی خواهان شفاف‌سازی بایرن درباره وضعیت قراردادش است.

این بازیکن یا می‌خواهد قراردادش را تمدید کند یا در تابستان درباره آینده‌اش صحبت کند. او نمی‌خواهد در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان بازیکن آزاد تیم آلمانی را ترک کند. رومانو همچنین تأیید کرده که بایرن هنوز مذاکراتش را با لواندوفسکی آغاز نکرده است. رومانو در ادامه مدعی شد که تابستان گذشته، در جریان مذاکرات رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن برای امباپه، پاریسی‌ها علاقه زیادی به لواندوفسکی به‌عنوان جانشین بالقوه این بازیکن فرانسوی داشتند؛ اما پاسخ بایرن به تمام باشگاه‌های علاقه‌مند این بود که لواندوفسکی دست‌نیافتنی است.

حالا بایرن باید هرچه‌سریع‌تر با مدیر‌برنامه ستاره لهستانی مذاکره و یک پیشنهاد راضی‌کننده به او ارائه دهد، چرا‌که اگر این اتفاق نیفتد، هیچ بعید نیست ستاره لهستانی به پیشنهاد‌های اغواکننده‌ای که یحتمل از باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا از بارسا گرفته تا رئال خواهد داشت، پاسخ مثبت بدهد و این شاه‌ماهی فوتبال دنیا از دست باواریایی‌ها سُر بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->